***من هستم و او

ミ★ミƉὋƝὛᾋὛἝ ҬᾋƝἬᾋἿἿミ★ミ

تنــــــــــــــــهایی همین است.... تکرار نامنظم من بی تــــــــو....

***من هستم و او

بچه بودم...

من بودم واو!

یک اسمان بزرگ

خورشید...

همه جاسبز

اماحالا

من هستم واو

ویک ابر

که اوهم به حالمان میگرید

که بودنمان باهم...

خیالی بیش نیست!!!



نظرات شما عزیزان:

tabassom
ساعت17:41---18 بهمن 1391
شیلااااااام مهرداد وبلاگت عالی شده داداش خیلی قشنگن من واقعا مطالبتو دوش دالم افلیییییییییییین وبلاگه باحالی داری طراحیشم عالیه

pegah
ساعت21:40---16 بهمن 1391
waaaaaaaaaay geryam girift ali hast majonon joon be manam bia nazaraaaaam bde haaaaaaa fada madat

rasol
ساعت7:28---16 بهمن 1391
سلام ممنون که به من سر زدی اگه مایل بودی منو لینک کن و خبر بده تا لینک بشی.عنوان:گالری

Milad
ساعت16:35---15 بهمن 1391
سلام وبلاگ فوق العاده دارید ممنون از مطلب های خوبتون موفق باشین.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, ساعت 16:21 توسط .♥.مجنون.♥. |