دلـــــــم شکسته

ミ★ミƉὋƝὛᾋὛἝ ҬᾋƝἬᾋἿἿミ★ミ

تنــــــــــــــــهایی همین است.... تکرار نامنظم من بی تــــــــو....

دلـــــــم شکسته

  خــــــدایا قلبی دارم شکــسته....

                                    دلی دارم پر ازغــــــــــم .....
 
گلویی دارم پر از بغض....

                                            دستانی دارم زخمی..

خـــــــدایا از دنیایت سیرم ...

                                                بیا ...

بیانفسم را بگیر....

                                  دلم راشکستند...

                                                                      برام مرگ خوب است ..                                                            خــــدایا دنیایت را دیدیم...      
  
                                                       هه دنیای باوفایی بود...


 


 



نظرات شما عزیزان:

tabassom
ساعت17:45---18 بهمن 1391
مهرداد نوشته هاتو دوس دااااااااااااااارم liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike


tabassom
ساعت17:45---18 بهمن 1391
مهرداد نوشته هاتو دوس دااااااااااااااارم liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, ساعت 16:51 توسط .♥.مجنون.♥. |